کتاب بخوان

با خودم قرارگذاشتم که شب ها قبل از خواب کتاب بخوانم شاید این درد ناشی از عدم موفقیتم کمی التیام یابد

بعد چون آدم خیلی خلی هستم گفتم برای کتاب های که خواندم یک یاداشت در وبلاگم بگذارم که لااقل اینجا از این قبرستانی که درست شده خارج شود

اما خب این کار هم همچین راحت نیست

اما هرطور شده بناست بنویسم 

شاید شما که اینجا را نمی خوانید بگویید خب بنویس چه اهمیتی دارد و اصلا تو چیز کی هستی که کسی بیاید و تو را بخواند 

اما لااقل یه آرشیوی از کتاب ها و چیزهای که می خوانم و گوش می دهم آماده می شود و خب باز این خوب است البته به درد کسی نمی خورد اما حداقل در جهت پذیرش جویی افراطی که دارم مقداری حرکت خواهم کرد

شاید هم  از این کمال گرایی من کاسته شود.

خلاصه همینه که هست

تازه یه چیزی کمتر از اینی که هست 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد